Διεύθυνση Παραπόνων
Διαδικασία διαχείρισης παραπόνων – καταγγελιών
Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ διαθέτει διαδικασίες που της επιτρέπουν να χειρίζεται άμεσα περιπτώσεις
υποβολής παραπόνων από υφιστάμενους ή δυνητικούς πελάτες, αναφορικά με θέματα που
σχετίζονται με τις υπηρεσίες που παρέχει. Για το σκοπό αυτό, διαθέτει Υπεύθυνο
Παραπόνων.
Κάθε πελάτης ή δυνητικός πελάτης υποβάλει παράπονο ή καταγγελία δωρεάν με τους εξής
τρόπους:
- Με την φυσική παρουσία του πελάτη στην Εταιρεία και την συμπλήρωση της Φόρμας
Παραπόνων. - Με την προφορική επικοινωνία του πελάτη με τον Υπεύθυνο Παραπόνων μέσω
τηλεφώνου 210 3677700. - Με την αποστολή email στο info@dynamicsec.gr.
Μετά την ολοκλήρωση της καταχώρησης, αποστέλλεται στον Πελάτη γραπτή επιβεβαίωση
παραλαβής του παραπόνου/καταγγελίας και ο εκτιμώμενος χρόνος που απαιτείται για την
επεξεργασία του αιτήματος και την οριστική απάντηση.
Η απάντηση προς τον Πελάτη διαμορφώνεται κατά τρόπο αντικειμενικό και αιτιολογημένο,
διατυπωμένη με σαφήνεια σε απλή και ευνόητη γλώσσα, και αποστέλλεται εντός ευλόγου
χρόνου από την παραλαβή των σχετικών παραπόνων.
Εάν η οριστική απάντηση και η ανακοίνωση της θέσης της Εταιρίας, δεν ικανοποιεί τον
καταγγέλλοντα Πελάτη ή δυνητικό Πελάτη, μπορεί να απευθυνθεί στο Μεσολαβητή
Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών ή στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.